Pandasnygg

Alla inlägg under april 2011

Av Pandasnygg! - 30 april 2011 16:49

H Ä R !  Är några bloggar som jag gillar! Okej love and peace pandasnygg!  

Av Pandasnygg! - 30 april 2011 16:01

HALLÅ! AAAA!!!!! JAG GLÖMDE HUR KAN MAN GLÖMMA EN SÅN SAK!?!   JA JA JA........   MIN PANDA FYLLER 1OO DAGAR!!   AAAA!!!!! TITTA!       AAAA!!! OCH JAG FYLLER DET IDAG!   NU VET JAG JAG SKA HA EN PANFUTRÄFF!!! VET INTE EN VILKEN DAG MEN ÄNDÅ!!! JAG ÄR SÅÅÅÅÅ GLAD!   AAAA!

LOVE ANNNDDD ÄHH JAG SÄGER DET BARA SUPER DUPER GLADA PANDASNYGG!!!    

Av Pandasnygg! - 30 april 2011 15:10

Hej! Jo jag undra jag gick idag till prf.bookwo eller hur man stavar det!?! Ja sen kastade jag en vattenbalong på krymp maskinen och han sprang ut sen ledde jag spåren till gonzo och då sa han att han sprang in i omklädnings rummet då gjorde jag det. När jag komm in så var vakten där   Och när jag klickade på han var det bara blickstrar!?! Och jag har gått till gätte många personer men ingen vet!?! Vet någon av er?

love and peace pandasnygg!

ps. Här är en super cool koja som jag såg idag!   En sån skulle jag villja ha!  

Av Pandasnygg! - 29 april 2011 20:18

       Ha Ha! Vet ni något som jag kan göra nu? Har inget att göra loggar kanske in på panfu! pandaland och balsalen!

Ja det var det!

love and peace pandasnygg!    

Av Pandasnygg! - 29 april 2011 18:06

Hej! Här är en super bra video som också är super bra som jag alldeles nyss tittade på! Super bra va? kommer att få en chatt box på bloggen! Och HÄR

Av Pandasnygg! - 29 april 2011 13:59

Hej! Jag komm just på att jag har glömt att visa den förra bakrunds bilden!!! så här kommer den!   så! Det var för ni som inte har läst min blogg och sätt bakrunds bilderna!  

love and peace pandasnygg!  

Av Pandasnygg! - 29 april 2011 13:47

Hej! ronaldo-hiphop ville så gärna ta en bild så jag gjorde det och här är bilden!   ja det var det!

love and peace pandasnygg!

Av Pandasnygg! - 29 april 2011 13:09

loggar nu in på panfu ses där!

love and peace pandasnygg!

ps. Har ni gjort testet och röstat?    

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards