Pandasnygg

Alla inlägg under juni 2011

KEX

Av Pandasnygg! - 30 juni 2011 22:22

Ett kex skulle nog skulle smaka bra dollingdollingaangdingadoollide det är precis vad dom fattiga vill ha! Deng deng ding dang dang dollidollidallille doddalollkommasong kommakommige MOAHAHHAH! Jag skrev just av vad du sa XDDD Jo, ni  fattar väll ingeting??:DD men jag och Stephanie59 har blivit galna och då är vi fulla av KEX!!! Ja, vi har skämtat HELA KVÄLLEN OM KEX!!    Hon sa: skänk ett till till fattigt barn! då sa jag: Håll käft   och det där fingret XXDD  Ha ha,asså hur kan man göra så??   Ojjj! Hur kan röven bli sådär röd av den där smielyns pisck slag?? Ehhmm... Det är facktist trosorna    Jaha, He he Dolingdongdilladinglilledingadolllingadalinachocki
he Okej.. Nu är du idiot förklarad   Men nu ska jag och Stephanie59 titta på Svtplay och sen såva ( Elr göra något annat   )

Av Pandasnygg! - 30 juni 2011 20:44

DADADDADADdADADÖÖÖ! Ehhmm... Varför skrev du så?? xD Ehhmm.. Jag ville bara säga hej ;D    Ohh.. Okej    ja, pandasnygg och jag såver över idag och jag ville blogga lite :DDDD Ja, just det   Men... Vad ska vi säga nu?? XD Att ni suger!!!    MEN HALLÅ!?!! DET ÄR MINA LÄSARESOM DU PRATAR OM!!    OCH ;) Äschh! Skit i det nu   Så ska det låta!    Ska vi inte säga Hejdå nu? Okej :D

Love and peace Stephanie59

HALLÅ!


Äshh! Jag får ju ändå hejdå symbolen :D   


      

Av Pandasnygg! - 30 juni 2011 19:31

Tja! Och TAAAACKKK NINEN!!! Titta på min disign och jag har fått en hejdå bild och godnatt bild som ni får se nu när nlägget är slut...

Ja nu är det slut XD


Love and peace pandasnygg!


  Visst blev den snygg? Och TAACK NINEN IGEN!! Fast nu ska jag gå och såva över med Stephanie59! Så jag kommer nog inte blogga mer :( för idag asså ;D Så jag får väl säga godnatt med min nya och snygga godnatt bild :D


 

Av Pandasnygg! - 30 juni 2011 19:28

ååå! Lilla tottte med 3 t XD















Av Pandasnygg! - 30 juni 2011 18:52

OMG! Titta på det här spelet!! XD


  Klicka på bilden för att komma till spelet fast det är på engelska så om man inte kan engelska så kan man kopiera vad det står vid varje fråga och ta det på Google översätt och klistra in där ;) Men man ska tängka på en kändis och sen ställer han frågor och i slutet så ska han säga vem det var och han har haft rätt på mig varje gång :O He he, testa det i alla fall ;D

Av Pandasnygg! - 30 juni 2011 17:15

       XDDD

Av Pandasnygg! - 30 juni 2011 16:35

Hallå! Stephanie59 här   Men hallå det är ju min replik    Visst      Ja, först vill jag säga sory för dålig uppdatering jag har lekt hela tiden med Stephanie59 och vi har skapat en gubbe till henne på www.moviestarplanet.se

Jaa där heter jag Ninnsen :D Ja men nu ska jag säga hejdå och updatera senare:)


Hejdå!


(   )

Av Pandasnygg! - 30 juni 2011 10:16

   Jag fick ganska många tittare igår! :D

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards