Pandasnygg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Pandasnygg! - 31 augusti 2011 15:56

Hur bortskämd är du egentligen?
Du har:


[x] märkes-skor
[/] märkes-jacka Venne   
[ ] tv på rummet
[ ] dvd på rummet
[x] dator på rummet
[x] telefon på rummet
[x] en kamera
[x] en videokamera
[x] din familj har en bil
[ ] din familj har fler än ett hus
[ ] din familj har fler än två hus
[ ] din familj har fler än tre hus
Antal: 7½

Du använder dagligen:

[ ] dyr parfym (som kostar minst 500)
Antal: 0

Du ser på:

[x] Desperate housewives
[ ] grey's anatomy
[ ] heroes
[ ] the oc
[ ] ugly betty

[ ] scrubs
Antal: 1

Du har sett
[ ] just my luck
[ ] john tucker must die
[x] titanic
[ ] moulin rouge
[x] high school musical
[x] high school musical 2
[x] high school musical 3
[ ] epic movie
[ ] dude, where's my car?
[ ] the perfect man
[ ] the wedding crashers
[ ] freaky friday
[ ] legally blonde
[ ] not another teen movie
[ ] bring it on
[ ] bring it on again
Antal: 3

Du säger ofta

[x] whatever
[x] oh my god!
[x] venne
[ ] cutie
[x] sweetie
[x] nehe
[x] säkert
Antal: 6

Ditt resultat: 17½

1-15 = ghettokid

16-23=normal  Japp ! Det är jag !
24-34=bortskämd unge
35-42 = överklass-snobb

Av Pandasnygg! - 31 augusti 2011 15:44

Tja! Loggade in på panfu och träffade HEDA123    Men först så gå till Kamaria   


    Jag kanske får en förbannelse över mig    Men sen så träffade jag HEDA123 ju och här är lite bilder   


                  Ja lite slumpad ordning då men whatever    


Från //   Det är lampan som lyser på mig det är därför det blev sådär   

Av Pandasnygg! - 31 augusti 2011 11:56

Ja jag är sjuk idag och är hemma    He he har inget mer att skriva    Men sees

Av Pandasnygg! - 30 augusti 2011 19:27

Ja ska göra läxan nu   Trööökigt!    Ajja bloggar Kanske kanske för att det kan ta hela kvällen    Man ajja

Av Pandasnygg! - 30 augusti 2011 14:54

  Tja!    Ja jag hade ju en frågestund ... 2 frågor    Jajja men nu ska jag besvara dom   


Emme20  om FRÅGESTUND! :D! 



Hur länge har du haft din blogg och hur längen har du haft panfu? :)


Svar:


Jag har haft bloggens sen den 4 April så jag har haft den i ungefär 5 månader för det är snart ny månad    Och jag har haft panfu i   221 dagar    Fast det brukar ju bli lite konstigt sådär ibland satt jag kanske har mer    Men nu ska jag berätta en historia om mig och panfu:


Ja först så var det att min mamma och lillebror skapade en gubbe på panfu , jag hade ingen gubbe då. Men den hette pelleprins-rocky (       ) Sen fick jag låna den och logga in på den    Han loggade alldrig in så det var som om jag ägde den    Men sen ville jag ha en tjej när pelle ( Förkortning ) var i level 38 och hade spelat 255 dagar   Så jag raderade pelle ( Förkortning igen   ) Och skapade pandasnygg    Fast den konstiga saken var att jag höll på att välja namn mellan Snyggpanda och Pandasnygg (   ) Så jag har typ haft pandan i 400-500 dagar   


Långt svar   


Ninen omFRÅGESTUND! :D!





Hur började du på Gymnastik? :D





Svar:




När jag var 3-4 år så började jag på gymnastik med min kommpis ( Jag började då för att jag ville  ) Sen slutade vi för att vi tyckte att det var för lätt   Men sen så började min kommpis igen på gymnastik någon annan stans för älldre och så.. ( Då var hon 7-8 år? ) Sen nu är hon värsta grym och kan typ allt som man kan komma på att göra    

Sen började jag på samma ställe eftersom jag ville bli lika duktig och att hon gick där    ( Då var jag 9 år?    )


Men man kan fortfarande skicka frågor till frågestunden eftersom jag fick 2 frågor bara   

Av Pandasnygg! - 29 augusti 2011 20:04

   Tja!    Jag logga in på panfu och träffa lomis2 och några till    Vi prata om evron och så..    Jag tog lite bilder men jag gör dom i slumpad ordning eftersom jag ska kvällsfika nu   


              Och sen hände något knäppt satt jag kunde gå på väggen i balsalen   


  Och sen hoss Kamaria vid typ " Dagens mening / ord " eller något sånt   Titta vad konstigt   


    Men nu ska jag kvällsfika    Sees   


 

Av Pandasnygg! - 29 augusti 2011 18:04

Har varit på ett modell jobb idag    Det ska bli en Video som kommer visas på Tv om 3 veckor    Det är så spännande    Kom hem precis och så    men jag var där från 9.30 - 18.00    Och ingen mat    Fatta att jag är asa hungrig!    Men nu måste jag äta    Sees


 

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards