Pandasnygg

Alla inlägg under maj 2011

Av Pandasnygg! - 31 maj 2011 20:02

   Thysans nya smiley!

Ska titta på narnia nu, Berättar lite om den imorn! ;)

Godnatt från pandasnygg!

Av Pandasnygg! - 31 maj 2011 19:37

Hellu!

Ha ha, Jag gillar att säga så!   

Ja, jag loggade nyss in på panfu och titta vad som hände!

  

Jag tänkte: Ja jippi ännu en guldpanda present igen, Är väll typ en vanlig...


Men när jag gick till min koja så..

  VA!?!

   Ha ha, Lyllo mig! ;)


Present nummer 1!    Okej, tråkigt tänkte jag....

Men när jag tog ut den så var den FLYGANDE! ;D

   Ha ha, Närbild utan några texter ivägen nu! ;)    Den åkte upp och ner upp och ner upp och ner    Ha ha, lite utröttande! Present nummer 2! När jag klickade på den så komm det inte upp så som det inte brukar göra....

  Okej....

   Ååå! Vad gullig!!

Och det är guldpandadag för att kommer inte ihåg när det var barnens dag men vi firara det jenom ett party och guldpandedag satt alla kan bli små som barn!     

Lite bilder från festen!

  Leta efter mig!   

Alla kastade en raket på samma gång!     

   Wii!! Ner för rutchelkanan!

Då fick jag ett medelande från Thysan!   Ååå! Tack Thysan! Ska ficksa dig en egen smiley i chattboxen! Men jag svarade såhär (Fast man kan ju inte välja!?!)   

Tack och hej för mig!

Love and peace pandasnygg!

Av Pandasnygg! - 31 maj 2011 17:49

Hallå! Ledsen för att inte bloggat det har hänt lite mycket :(

Men titta vad som fanns längst ner i panfus nyhetsbrev...

  Asså coolt va! Men jag som bara är i level 42 ;)

Och jag ska tipsa om en blogg, Ni vet Thysan som jag har varit på fester hoss jo hon har skaffat en blogg! :D

Här är en länk till hennes blogg!

Och     Såg den i förrgår! ^.^

Har inte varit inloggad på pandu dom senaste dagarna för att jag har inte varit vid datorn :S Ni kanske kan berätta vad som har hänt! :)

Herrå hör detta inlägg!

Love and peace pandasnygg!

ps.      Jag tog inte samma person igen He he jag ljög.....

Av Pandasnygg! - 29 maj 2011 12:16

  Tjabba!

Här är en rolig bild som jag gjorde alldeles nyss!

   Ja öga öga näsa mun! Jag är på mammas jobb nu och bloggar härifrån! 123 testar! ;)

Men det går inte att logga in på panfu moviestarplanet eller något alls härifrån!

Här är en till bild som jag har gjort!

   Okej okej, jag vet det är samma  bild på den där tjejen som jag hade igår och det bevisar att jag har sååå dålig fantasi!

Men den blev ändå snygg!

Bloggar mer när jag kommer hem! :)

Love and peace pandasnygg!

Av Pandasnygg! - 28 maj 2011 19:11

Tja! Här är en låt som jag har börjat att lysna skit mycket på dom senaste dagarna!   

 Jag kommer jag kommer jag är nästan där!

Oj, He he!


Av Pandasnygg! - 28 maj 2011 16:23

Tja! Här ör en rolig bild!

  Ha ha, Och här är en bild som jag tänkte ha som header men den blev alldeles för liten och var licksom på kanten! O.O    Och låt mig presentera.....

En kännslofylld bild, Den är baserad på askungen!

  Jag tycker att den har sånt liv på något sett......

Jaja

Skriver nog en gång till idag! :D

Love and peace pandasnygg!



ps. Det var min hand på första bilden, och på handleden hade jag ett armband som är nytt ^.^

Av Pandasnygg! - 28 maj 2011 10:16

Hallå alla sjusåvare!

Ska jag vara ärlig så vaknade jag nyss!   

Men jag har gjort en bild på blingee som jag blev nöjd med!










♥♥♥
Free Photo Editor






Bestämm från 1-10!

Ja och sory anzy!

Jo för du har ju gjort en ny disigne så jag blir också lite sugen på det!!!!

Men jag kommer ju såklart inte göra en likadan!!

Ja det var allt som jag hade att säga nu!



Av Pandasnygg! - 27 maj 2011 16:34

Tja! Thysan förlåt att jag loggade ut....

Det började blixtra och jag han inte säga hejdå!

Har skrivit en dikt... 


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Förlåt jag glömmde...

Förlåt jag gjorde fel....

Har allt förändrats av ett litet steg?

Inget av det som jag gjorde var sant!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


ps. Komm inte på mer...

^-^


♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥






Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards