Pandasnygg

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Pandasnygg! - 1 juli 2011 23:15

  Aaa bara lite crazy för jag hadde inget att gör :P Hiss eller diss?

Av Pandasnygg! - 1 juli 2011 22:54

Eller måste och måste :D Ja med det är sent och ingen är vid datorn längre förutom jag XD Ja så jag säger godnatt nu :)


     

Av Pandasnygg! - 1 juli 2011 21:34

Ja, jag tittar på en film på tv4 som är spännande fast den är snart slut så jag bloggar mer då! :D

Av Pandasnygg! - 1 juli 2011 18:47

Tjana alla JORDGUBBAR!   Ååå ni är SMASKIGA era JORDGUBBAR! Ha ha, jo jag åt just en hamburgare och är PROPPMÄTT!   Men nu ska jag äta JORDGUBBAR och plötsligt är jag inte PROPPMÄTT   Ha ha, och jag är inne på MovieStarPlanet och där heter jag movie snygg jag kunde ju inte heta pandasnygg   Aja, bloggar efter JORDGUBBARNA! XDDD

Av Pandasnygg! - 1 juli 2011 16:53

Ha ha! Jo nu har jag kommit hem från Stephanie59! Och vi har haft super kul!   Ja, först vaknade vi kl. 10.30 ( Halv 11 ) Och happade studsmatta i pjamas   Och sen så gick vi skälva till Ica och handlade glass och godis och vi virrade runt satt vi kom typ fel HELA tiden    Och när vi köpte glass så skulle vi ha en glass kula och då var han så snäll satt han gav oss 2 ½ ( Två och en halv   )  Så om nu vill ha 2 ½ till priset av en gå dit skälv och fjäska lite     Sen när vi gick hem så ville vi baka och vi skulle baka chockladbollar    Men sen när vi hadde börgat så tyckte vi att chockadbollar var lte vanligt satt vi gjorde en tårta av hela smeten   Ja, men nu ska jag logga in på panfu    Love and peace pandasnygg!  

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards