Pandasnygg

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Pandasnygg! - 6 juli 2011 20:57

Tja! Jag har just sett en teater som heter Kyrkbackungens hemmlighet    Ja den var gätte bra tänkte visa en video om den    Men det blir i nästa inlägg   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 6 juli 2011 11:17

Tja! Ja nu äntligen har det hänt något på panfu på många dagar!    Gå till kamria där hon berättar att hon har utesett denna vecka till världbefolkningsveckan!   



 


   När jag har hört allt vad som hon hadde att säga  så gjorde jag som hon sa åt mig! Jag gick till biblioteket    Det var till och med mer än 20 pandor där så visst hände det något!


        Plötsligt så gjorde alla pandor så till och med dom som inte var guldpandor, Jag förstog att det var något pågång men plötsligt så satt jag mig ner av mig skälv och jag gjorde också det smileyn!    Titta på den här bilden och försök hitta mig och sen titta på vad jag säger   


Jag säger: MEN JAG GÖR INGENTING DET BARA HÄNDER!


Men nu ska ni passa på att rösta på ert favvorit äventyr!  


  Men fråga inte på vad jag röstade på det är hemmligt!    Fast jag kan tyvärr inte visa gp presenten för det blev något knäppt med internet men hoppas att det är bra ändå :)


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 6 juli 2011 10:53

Tja! Ledsen för att jag inte sa godnatt går kände mig lite dum för det    men vi tittade på film hela kvällen och jag tittade på


   Morden i sandhamn     Och idag på morgonen så har vi tittat på Gyllene Knorren filmen asså inte julkalendern    Men klockan 6 tror jag   vi ska gå på teater    Men nu har jag inget mer att säga   


Love and peace pandasnygg!


  


Ps. Ni fattar inte hur glad jag är över att ha kommit till finalen av Anzy's bloggstafett! TACK!

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards