Pandasnygg

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Pandasnygg! - 4 juli 2011 20:35

Gadnatt! :) Har precis dushat och så och ska lägga mig nu ( ellr inte ;D )


              

                                                  


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 4 juli 2011 19:14

Tja :P    Jag har ätit nyss    Varför skrev jag det här inlägget det är ju helt onintressant    Öhhhh..... Hejdå   


Love and peace pandasnygg!   


 

Av Pandasnygg! - 4 juli 2011 18:30

Jag är ledsen för att jag inte bloggat på länge men det blir hela tiden såhär   


  

Alltså den tappar nätverket    Nu har ni en förklaring i alla fall   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 4 juli 2011 13:35

Hej, förlåt mina pandakommpisar men internät fungerar iblan och när internät slutar att fungera så loggas jag ut    I'm so sory    Ledsen för det men snart så ska jag alldeles SKÄLV gå och titta på '' Kunf fu panda 2 i  3D ''   Berättar lite mer om filmen efter   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 4 juli 2011 13:08

Tja! Vi ha nyss gått en promenad medans vi tittade på alla konstverk som är här i nån månad    Jag ska FÖRSÖKA ta bilder på ALLA konstverk som konstnärerna har gjort!    Och vi har ätit på BK som jag kallar det med det är   Burger-King!   Och vi har fått ett nyhetsbrev från panfu!   


     Klicka på bilden för att komma till panfu    Bloggar mer sen!   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 4 juli 2011 09:57

Godmorgon! Jag har inte gjort så mycket hitils förutom att jag har ätit frukost    Ska logga in på panfu nu!   


Love and peac pandasnygg!


 

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards