Pandasnygg

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Pandasnygg! - 2 juli 2011 22:48

Mumms....! Ja nu är jag proppmätt dom har proppat i mig pajer, glass, jordgubbar och godis men mest AHLGRENS BILAR!!!                                    Nu blir ni avendsjuka va!   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 2 juli 2011 21:30

Ja då var man framme!   Eller jag har nyss ätit MASSOR! Ja alltid när vi är här så får vi så MYCKET MAT!    Jag komm hit nästan helt tomm i magen sen om en vecka så kommer man hem PROPP MÄTT!   Och jag saknar redan min lilla kanin    He he, har inget mer att skriva just nu!   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 2 juli 2011 18:51

Ohh nooo! Min dator tar snart slut på bateri!!!    Kommer kanske inte kunna blogga då   Nu måste jag kynda mig!!!!

Av Pandasnygg! - 2 juli 2011 18:09

Här kommer dom!   


 Jag hrde facktist den låten i spanien och ville bara veta vad som den hette så jag frågade!    Och nu är det en av mina favvolåtar!    Fast videon är lite knäpp he he   


Den anndra!


 jag bara älskar när hon skvätter färg och sånt    Vet inte varför    Vet inte heller varför jag tog den där smileyn den var bara gullig

Av Pandasnygg! - 2 juli 2011 17:54

  Heej!    Nu är jag i bilden till mormor och morfar som bor i Örebro!    Nu ska jag visa en karta som visar vart örebro ligger   


  Klicka på den för att den ska bli störe!  Jag sitter framför datorn och med min 3G puck    Ja det var allt som jag skulle säga nu och jag ska ta många bilder!   

Love and peace pandasnygg!


  


Ps. Här är en bild på mig på MovieStarPlanet!


  Ja, det är jag movie snygg!     Bli gärna vän med mig!

Av Pandasnygg! - 2 juli 2011 12:04

Ja, idag ska jag åka till mormor och morfar ikväll asså! :) Nu är jag inne på MovieStarPlanet Kan visa en bild på mig där! :D Gör det i nästa inlägg   

Av Pandasnygg! - 2 juli 2011 11:26

Någon som vill träffas på panfu??? Har tråkigt   

Av Pandasnygg! - 2 juli 2011 10:09

GODMORGON ALLIHOPA!!!   Ja, jag vaknade nyss och så så jag sa titta på några bloggar    Och sen så ska jag ju logga in på panfu.... SÅKLART XD    Och ser ni smileysarna som jag har satt ut? Dom är på rad! XD Titta på bilden! :D


  Jag tob bild i bilden som tog bild...... Ja nu ska jag nog titta på lite bloggar   


Love and peace pandasnygg!   

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards