Pandasnygg

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Pandasnygg! - 14 juli 2011 22:59

Tja! Nu är filmen slut och jag ska säga godnatt    ......Kort inlägg.....


  


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 14 juli 2011 21:25

Heej!    Ja nu har vi lämmnat pappa som åkte till England och lillebror som såver över hoss en kommpis så det är bara jag och mamma kvar   Nu är det TJEJKVÄLL   


  Men nu ska jag titta på film   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 14 juli 2011 13:46

WOOOOWWW YEEEEE!!! TACK TACK TACK!!!


  Tack allihopa      


Love and peace pandasnygg!


   xD

Av Pandasnygg! - 14 juli 2011 13:39

Tja! Sry för inte bloggat mycket men jag tar livet före bloggen inte bloggen före livet    Men nu ska vi skusa pappa till flygplatsen han ska åka iväg till ett anna land    Och sen åka ut på något fält och plocka hö till min kanin och sen ska vi åka till mammas kompis och gosa med hennes hundar   Jag tar nog många bilder som jag kommer att lägga upp    Men nu ska jag dra   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 14 juli 2011 11:09

Tja! Nu rivstartar jag igång    Gå till Eloise vid den gammla hammnen där hon berättar varför hon komm hit   


  

Ni som har gjort det där ni ser ju att det är en massa skräp i vattnet men såhär är det för mig   


     Inte det minnsta smutsigt  Vet någon hur man går till panfu-centralen där man kan kicka rapporter??    Men jag gjorde en video med Lomis2   


   Men nu ska jag äta frukost   


Love and peace pandasnygg!


  


Ps. Glömm inte att rösta i min header tavling 20 pers. ska ha röstat   


<---------

Av Pandasnygg! - 14 juli 2011 10:36

Tja! Ledsen för att jag inte sa godnatt igår   Men jag ska logga in på panfu nu och kolla läget   


Love and peace pandasnygg!


 

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards