Pandasnygg

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Pandasnygg! - 21 juli 2011 22:24

Godnattis på er    Jag visar en sak som panfu203 frågade imorn   


  


Nu ska jag såva   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 21 juli 2011 18:54

Tja! Jag tänkte visa Ninen hur man gör en länk till ex. SÅÅ HÄÄÄRR    Ja nu visar jag   


1. Skriv något Till ex. Pandasnygg   


  


2. Fyll i det asså markera det satt det blir en Blå ring   


  


3. Sen klickar du på kanppen som jag har ringat in   


   


4. Det kommer upp såhär:

  


5. Fyll i alla saker som addresen ( Länkens URL ) Och namnet/Namnen ( Titel )


  


6. Sen är det bara att klicka på infoga   


  


7.

  

Satt det blir såhär   


  


Ps. Om man vill ändra färg så markerar du bara det igen och klickar på färgerna och välj färg    Det blåa kommer att bli svart i inlägget   


Sees


Love and peace pandansygg!


 

Av Pandasnygg! - 21 juli 2011 17:40

Tja! Äntligen dator    Eller får jag...    Ojj måste sticka!!   Sees   

Av Pandasnygg! - 21 juli 2011 10:26

Godmorgon    Vet ni när jag vaknade ur min sköna pandasäng så hörde jag någon snarka   Jag gick försiktigt upp till nästa våning....   Och där låg...    Marietta i min nya guldpandapresent   


  Ja där är Marietta ny vaken    Men snart ska jag åka till IKEA    Men hejdå nu typ för det här inlägget   


Love and peace pandasnygg!


 

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards