Pandasnygg

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Pandasnygg! - 5 juli 2011 17:07

Heeeeeeeeeeeeeeeej!    Ja nu ska jag skriva lite om kung fu panda 2!


 




   Trummvirrvel......  


KUNG FU PANDA VAR BARA BÄST XD Okej det där var lixom ingen berättar text och inget sånt men när jag har kommit på ''mer'' så skriver jag det   Nu är jag klar  


Love and peace pandasnygg!


 



Ps. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! TITTA PÅ ANZY'S BLOGGSTAFETT!!!         




  Ja lycka till Lomis2 det behöver du för jag är hård XD    Tack till alla er     Glädjetårar!!!     

Av Pandasnygg! - 5 juli 2011 17:03

Tja! jag hutde facktist 6 filmer    Eller jag och min lillebror delar på dom men vi hyrde 6    Men just det! Jag glömmde att berätta om '' Kung fu panda 2 ''   Jag berättar om den i nästa inlägg   Ses


Love and peace pandasnygg!


 






Av Pandasnygg! - 5 juli 2011 12:31

Tja! Jo jag har varit och köpt jordgubbar och hyrt filmer    Men nu ska jag titta på några filmer    Och det hadde inte hänt något på panfu    Men då kommer det nog hända MYCKET någon dag! Stackars mig får mycket att göra då.    Men nu ska jag titta på film   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 5 juli 2011 09:32

Godmorgon!    Okej jag erkänner att jag tog den där smileyn från Anzy's blogg, satt hon inte blir arg bara   

Men nu ska jag berätta hur natten var  


   Jag kunde inte såva till klockan 1 på natten    Sen när jag såv så några timmar senare klockan 5 asså så vaknade min lillebror och inte kunde såva    Men nu ska jag logga in på panfu, jag tror att det har hänt mycket där   


Love and peace pandasnygg!


  


Ps. Jag hadde gjort det här inlägget PRECIS när jag vaknade men då  slutade internet att funka så jag fick skriva om ALLT!   

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards