Pandasnygg

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Pandasnygg! - 11 juli 2011 22:56

    



Love and peace pandasnygg!


  



Ps. Jag hadde rätt så många läsare idag   


   Det var ett tag sen jag tog det där kortet kanske har fler nu   

Av Pandasnygg! - 11 juli 2011 19:23

Tja! Det här är dagens överaskning!       Photo Flipbook Slideshow Maker  Många såg inte att nallen vinkade       Ja men nu vet ni   Och har ni märk att när man bara håller pilen på vattenkranen i omklädningrummet så spruter den vatten      


          


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 11 juli 2011 19:04

Tja! Jag loggad ein på panfu nyss och där träffade jag bland annat Panfu203 och Anzy    Ja och här är lite crazy bilder och så   


Alla blev lixom galna och började förvandlas till olika djur   


        


Och sen bara slängde vi ut oss några knäppa ord   


  

Och vi tänkte göra en serie        Men nu ska jag.....

Äschh jag gör vad som helst   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 11 juli 2011 17:38

Hej    Jag är ledsen för att jag inte har uppdaterat på ett tag och på morgonen så skulle jag leka med en kommpis men hon fick så ont i huvudet sen när jag komm hem så hadde vi ett familje gräl och då komm lillebrorsan 4 timmar försent till sin kommpis   Varit lite jobbigt, Men nu ska jag inte smitta er med sorgsenhet   Ska gra lite anndra saker nu   


Love and peace pandasnygg!


 

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards