Pandasnygg

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Pandasnygg! - 18 juli 2011 22:47

Tja! Jag var ju inloggad på Msp ( MovieStarPlanet ) Förut    Jag har spelat ett spel med familjen    Men är är några ''Crazy'' bilder som jag tog    


   Snygg stillbild asså  


          


   Ha ha, Min Boonie blir så rädd att jag ska falla satt hon gapar   

Men jag såg en tjej som hadde en Msp blogg fast hon hadde samma mönster som mig!?!!


     

Och jag träffade Ninen på panfu   


  Ser ni namnet som blev?? ndasnyggninen    Men jag ska såva nu    Ska säga godnatt



   Se ya!


Love and peace pandansygg!


 

Av Pandasnygg! - 18 juli 2011 19:27

Tja! Sry för att jag inte har bloggat men jag har varit hoss mamma's kommpis igen och sen tittat på Svaleskär   Svaleskär kan man titta på Svt play men VARNING FÖR UNGA TITTARE!   Fast den är ricktigt spännande    Ja.... Jag ska logga in på msp nu   Så sees!


Love and peace pandansygg!


 

Av Pandasnygg! - 18 juli 2011 10:32

....på er    Jag har precis ätit frukost och ska logga in på panfu idag har ju Kamria spått att det är den sissta dagen som det kommer en massa skräp till panfu   Men nu ska jag göra det   


Love and peace pandasnygg!


 

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards