Pandasnygg

Alla inlägg under juli 2011

Av Pandasnygg! - 16 juli 2011 11:28

Tja! Sry för att jag inte har bloggat men jag har hållt på med Kimelylisa's header    Jag har skickat imfo till dig på Msp    Vad jag behöver och så   Men nu MÅSTE jag logga in på panfu jag har inte gjort det på HELA morgonen   Nu måste jag dra!   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 15 juli 2011 23:43

Tja! Jag är sååååå glad för jag vann Jejna's header tävling som du kommer till om du klickar HÄÄÄÄRRR och här var mitt bidrag   


  


Och sen så har jag gjort en header till Thysan   Och såhär såg den ut   


  Jag blev facktist väldigt nöjd med den här headern    Jag fick bara ändra pandafärgen på dig annars skulle du ju vara grå   Men jag komm på....    Jag skrev ''bloggplaysen'' istället för ''bloggplatsen''    Jaja jag hoppas att folk förstår ändå    Men nu MÅSTE  jag säga godnatt   


  


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 15 juli 2011 21:05

Tja! Nu är jag framme och det var ju bara några dagar sen jag var här    Vi ska äta GRILLSPETT   OCH KYNDA ATT TIPSA ERA VÄNNER JAG HAR SNART SLAGIT MITT REKORD ( 23 ) SNÄLLA!??!   


  He he, hadde det igår också    Men nu ska jag äta   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 15 juli 2011 16:41

                              .:Tidsingställt inlägg:.


Tja!  Ja det här är mitt första tidsinställda inlägg  Jag har kommpit över det där med dom där dummingarna tack vare världens och gulligaste panda! Ninen!


Ser ni?? VÄRLDENS SNÄLLASTE!  Jag är förmodligen snart framme  Men nu är det slut på detta tidsinstälda inlägg


Love and peace pandasnygg!



Ps. Det går inte att göra länkar och färg på texten och så av någon konstig anledning

Av Pandasnygg! - 15 juli 2011 12:39

  Hej    Jag loggade in på panfu nyss och då började folk säga: '' Hur kan man heta pandasnygg??'' och '' Pandaful pandaful pandaful!!!!!'' Också kastade ALLA saker på mig    Tror nu att jag är nöjd med mitt namn eller  Jag är inta alls nöjd med mitt namn men behöver man reta mig för det!?!!    Nu ska jag i vilket fall åka till min mormor och morfar    Hoppas att ni blir glada av att vara av med mig i några timmar!   


//Pandaful   

Av Pandasnygg! - 14 juli 2011 22:59

Tja! Nu är filmen slut och jag ska säga godnatt    ......Kort inlägg.....


  


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 14 juli 2011 21:25

Heej!    Ja nu har vi lämmnat pappa som åkte till England och lillebror som såver över hoss en kommpis så det är bara jag och mamma kvar   Nu är det TJEJKVÄLL   


  Men nu ska jag titta på film   


Love and peace pandasnygg!


 

Av Pandasnygg! - 14 juli 2011 13:46

WOOOOWWW YEEEEE!!! TACK TACK TACK!!!


  Tack allihopa      


Love and peace pandasnygg!


   xD

Presentation


Välkommen till pandasnygg's blogg!☺ ♥

Följ bloggen ☺☻

bloglovin

:-D

Hej och välkommna till min panfublogg!

Komm och skriv i min gästbok!

Fråga mig

83 besvarade frågor

Omröstning

Vilken header ska jag ha?
 Nummer 1
 Nummer 2
 nummer 3
 Nummer 4

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

Länkar

Spela panfu?

Chatt box!

♥♫Älskade bästis!♫♥

♫♥ Älskar dig också! ^^ ♥♫

 

        Och nu kommer du ihåg dom här? ^^

 

             DU FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET JAG DIGGAR DIG xD Bästis! ♥

RSS

panfu

Heej

Liten grej!

=D


Ovido - Quiz & Flashcards